Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

Του απάντησαν 33 χρόνια μετα...

Το 1977, ένα 14χρονο αγόρι από το Βέλγιο βρισκόταν με τους γονείς του σε διακοπές, με το ιστιοπλοϊκό τους κοντά στο Κανάλι της Αγγλίας, μεταξύ Γαλλίας και Αγγλίας. Τότε, έγραψε για πλάκα ένα σημείωμα, το έβαλε μέσα σε ένα μπουκάλι και το πέταξε στη θάλασσα. Το 2010, μια γυναίκα απάντησε στο γράμμα του!

Η απίστευτη ιστορία του Ολιβιέ Βαντεβάλλε έγινε γνωστή την Τρίτη (27/4), όταν μιλώντας στην εφημερίδα The Sun εξήγησε πώς μια γυναίκα απάντησε μέσω Facebook, στο γράμμα που είχε ρίξει στη θάλασσα.

Πριν από περίπου δύο εβδομάδες λοιπόν έλαβε στο λογαριασμό του στο Facebook ένα μήνυμα απο την Λορέιν Γέιτς, η οποία του έγραφε ότι βρήκε το μπουκάλι σε παραλία στο Ντόρσετ της Νότιας Αγγλίας.

Ως απόδειξη του έστειλε το γράμμα του, αφού το σκάναρε και το σάρωσε στον υπολογιστή.

Το γράμμα είχε μείνει ανέπαφο όλα αυτά τα χρόνια, επειδή το μπουκάλι είχε κλειστεί με κερί και δεν είχε πέσει σταγόνα.

Ο 47χρονος πια Ολιβιέ, δεν μπορούσε να πιστέψει στα μάτια του: “Στην αρχή δεν είχα ιδέα τι μου έλεγε, αλλά όταν διάβασα το όνομα του γιοτ του πατέρα μου, τότε θυμήθηκα. Δεν πίστευα ότι θα το ξαναδώ ποτέ εκείνο το σημείωμα! Και ξαφνικά, από το πουθενά, μια γυναίκα μου λέει ότι το διάβασε...”.

Ο Ολιβιέ είχε σκίσει μια σελίδα από το σχολικό του τετράδιο, και είχε γράψει με κανονικό στυλό:

“Το όνομα μου είναι Ολιβιέ Βαντεβάλλε, είμαι 14 χρονών και ζω στο Βέλγιο. Δεν ξέρω αν εσύ που διαβάζεις αυτό το σημείωμα είσαι μαθητής, γυναίκα, ή άνδρας. Βρίσκομαι στο ιστιοπλοϊκό του πατέρα μου, που έχει το όνομα Ταμαρις. Καθώς γράφω αυτό το γράμμα, περνάμε από τις νότιες ακτές της Αγγλίας. Ξεκινήσαμε σήμερα το πρωί”. 

Πηγή

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου