Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

Εσείς θα στέλνατε sms κατά τη διάρκεια του sex;

Ακόμα μία ενδιαφέρουσα (και χρήσιμη πάνω απ' όλα...) έρευνα είδε το φως της δημοσιότητας. Πόσοι άνθρωποι στέλνουν με το κινητό τους sms κάτω από... ειδικές περιστάσεις; Εσείς, ας πούμε, θα στέλνατε μηνύματα την ώρα που κάνετε sex;
Και φυσικά, απαντά το 10% των ερωτηθέντων, οι οποίοι προφανώς δεν απολαμβάνουν ιδιαίτερα το sex και το sms τους φαίνεται πιο διασκεδαστικό!
Μα πώς, κυρία μου, θα στείλω μήνυμα την ώρα που έχω τον άλλο να αγκομαχά από πάνω μου;! Και να θέλω δηλαδή, με ενοχλεί! Του λέω αν είναι να σταματήσει, να στείλω κι εγώ τα μηνύματά μου!
Ευτυχώς στις ηλικίες άνω των 25 (που πήζει λίγο ο εγκέφαλος!) το ποσοστό μειώνεται στο 6%! Και πάλι μπαίνουν στη Βουλή όμως...
Όσο για το πόσοι στέλνουν μηνύματα την ώρα που τρώνε; Αφήστε το! Εκεί βγάζουν κυβέρνηση! 49% για τις ηλικίες κάτω των 25, 27% για τους μεγαλύτερους, ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά για αυτούς που δε σταματούν να στέλνουν μηνύματα και στην τουαλέτα είναι 24% και 12%.
Συνέχεια με το κινητό στο χέρι... Το ένα δηλαδή, γιατί στο άλλο έχουν κάτι άλλο! Μεταφορικά ή κυριολεκτικά...


Πηγή

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου