Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Άσιμες -αλλά καλές- ταινίες - 13 Tzameti

Ένα από τα χόμπι μου είναι η παρακολούθηση ταινιών. Έχω δει πάρα πολλές ταινίες. Από τις πιο διάσημες  μέχρι και "παγκοσμίως άγνωστες". Βέβαια υπάρχουν κάποιες που μου κέντρισαν το ενδιαφέρον αλλά και κάποιες που ήταν απλά χάσιμο 2 ωρών για την καθεμία. Παλιότερα είχα γράψει τις μάλλον 10 χειρότερες ταινίες μου. Σε αυτό το άρθρο, και ελπίζω να υπάρχει και συνέχεια με άλλα άρθρα, θα αναφέρω κάποιες ταινίες που αν και όχι τόσο γνωστές, όταν τις είδα ήμουν πολύ περήφανος για την επιλογή μου. Παλιότερα είχα γράψει και για το κελί 211 που αν και όχι τόσο γνωστή , είναι αρκε΄τα καλή. Σε αυτή την άρθρο, θα προτείνω να δείτε άλλη μια. Το όνομα αυτής  13 Tzameti


Η ταινία είναι γαλλικής παραγωγής χωρίς γνωστούς ηθοποιούς. Ανήκει στην κατηγορία μυστηρίου. Πρόσφατα γυρίστηκε και αμερικάνικη εκδοχή με την ονομασία 13 (Thirteen). Δεν την έχω δει αυτή, θα μιλήσω για την αρχική (Έλεος πια με αυτές τις αμερικάνικες επαναλήψεις καλών ταινιών από άλλες χώρες, που συνήθως είναι και πολύ κατώτερες των αρχικών...)
Το λοιπόν, η ταινία είναι στα γαλλικά και επίσης είναι και ασπρόμαυρο. Αυτά τα δυο ήταν θανατηφόρος συνδυασμός που με έκαναν να μην την δω για πολύ καιρό αλλά μια μέρα το πήρα απόφαση. Όχι μόνο δεν το μετάνιωσα αλλά για να μπαίνω στην διαδικασία να σας γράφω και για την ταινία, σημαίνει ότι κάτι άξιζε - τουλάχιστον κατά την γνώμη μου. ΠΡΟΣΟΧΗ! Η μαγεία της ταινίας και αυτό που σε κρατάει κολλημένο σε αυτή είναι ότι δεν ξέρεις τι θα γίνει μετά... Όποτε αυτό που έχω να σας προτείνω είναι να μην διαβάσετε καν την υπόθεση, ούτε να ρωτήσετε κάποιον άλλο. Γι' αυτό και έγω δεν θα αναφέρω τίποτα σε σχέση με τι διαδραματίζεται σε αυτήν.
Όποιος θέλει με εμπιστεύεται...
Τα λέμε :)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου